Beoordelingen van FEBO Amsterdam

Recente recensies

3.0
Max Franken
20 maart 2023
AA
14 mei 2022

Frietje met mayo besteld, maar moest nog wachten en toen thuis kwam zag er geen mayo op.

Koen van Ostaden
28 april 2022

Gisteren een bestelling gedaan die ik om 17:20 zou ophalen. Ik was er om 17:05 al, maar het was mega druk. Ik zag bij de kassa al een zak klaarstaan toen ik na ruim 10 aan de beurt was kreeg ik idd die tas…..alles koud natuurlijk. Ik vroeg “ hoezo staat een bestelling die om 17:20 gehaald wordt om 17:05 al klaar?” Medewerker: “ het is heel druk meneer en op dat moment hadden we tijd om deze klaar te maken”. Verdere uitleg, excuses kon ik vergeten. € 20,00 aan patat thuis in de prulllen bak…en maar een pizza later komen die ook nog eens € 23,00 kostte. Duur avondeten… heel jammer dit

Mike Bakema
7 februari 2022

Lekkere patat, miste alleen 2x de joppie saus bij mijn bestelling :(

frederik
29 januari 2022

prima en vriendelijk en lag op tijd klaar

TM
2 januari 2021

Stond al klaar toen ik het kwam ophalen! Waren alleen de milkshake vergeten bij de bestelling mee te geven.. maar alles was nog wel lekker warm toen ik thuis kwam!

Barbara
12 april 2021

Ik had als ophaaltijd 18.20 opgegeven. Ik werd echter om 17.55 al gebeld dat het klaar stond. Vast vriendelijk bedoeld maar niet wat ik gevraagd had. Toen ik aangaf dat dat jammer was om dat ik niet eerder kon komen halen en het dan waarschijnlijk koud zou zijn, werd aangegeven dat dat geen probleem zou moeten zijn. Helaas was de patat uiteindelijk toch echt koud en slap. Heel zonde, we hebben bijna de hele gezinszak in de prullenbak moeten gooien. We aten patatjes op verzoek van mijn dochter die haar zwemdiploma had gehaald. Een feestelijk moment dus wat zo enigszins in het water viel. Ik zou niet snel nog een keer vooraf bestellen...

Marijn
27 februari 2021

Bami zat niet in de bestelling, ook de samuraisaus zat er ziet bij.

Martijn
7 februari 2021

Na online een bestelling geplaatst te hebben, nog ruim voor sluitingstijd, en vooraf te hebben betaald kwam ik bij afhalen bij een dichte FEBO aan. Ik kreeg een paar minuten daarvoor nog een update van mijn bestelling in m'n mailbox, namelijk dat deze om 19.50 afgehaald kon worden. Om 19.40 zat echter de deur al op slot. De medewerkster die nog aanwezig was deed de deur even van het slot, om mede te delen dat ze mijn bestelling had geannuleerd. Vreemde manier van communiceren (en bepaald niet klantvriendelijk), ook omdat ik verder helemaal geen annulering heb gezien in mijn mailbox en ik nu gevraagd word om een recensie te schrijven over mijn bestelling. Of, hoe & wanneer ik mijn geld terugkrijg is mij ook nog even een raadsel... Als deze vestiging ineens eerder besluit dicht te gaan dan is dat an sich prima, maar communiceer dit dan en laat de optie om te bestellen (en te betalen voor iets wat je dus niet krijgt) niet open!

frederik
24 januari 2021

gewoon een fijne kroket besteld, en bijna klaar bij ophalen, super vers !

Mieke
1 januari 2020

Bestelling betaald, maar bij aankomst op aangegeven tijd bleek de vestiging gesloten. Ik hoop en verwacht dat dit goed afgehandeld wordt, maar echt handig is t niet. Bovendien: trek!