Beoordelingen van FEBO Amsterdam

Recente recensies van FEBO Amsterdam

2 sterren na 4 reviews

, 27-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bami zat niet in de bestelling, ook de samuraisaus zat er ziet bij.

, 07-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Na online een bestelling geplaatst te hebben, nog ruim voor sluitingstijd, en vooraf te hebben betaald kwam ik bij afhalen bij een dichte FEBO aan. Ik kreeg een paar minuten daarvoor nog een update van mijn bestelling in m'n mailbox, namelijk dat deze om 19.50 afgehaald kon worden. Om 19.40 zat echter de deur al op slot. De medewerkster die nog aanwezig was deed de deur even van het slot, om mede te delen dat ze mijn bestelling had geannuleerd. Vreemde manier van communiceren (en bepaald niet klantvriendelijk), ook omdat ik verder helemaal geen annulering heb gezien in mijn mailbox en ik nu gevraagd word om een recensie te schrijven over mijn bestelling. Of, hoe & wanneer ik mijn geld terugkrijg is mij ook nog even een raadsel... Als deze vestiging ineens eerder besluit dicht te gaan dan is dat an sich prima, maar communiceer dit dan en laat de optie om te bestellen (en te betalen voor iets wat je dus niet krijgt) niet open!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-01-2021

Kwaliteit:

Rating

gewoon een fijne kroket besteld, en bijna klaar bij ophalen, super vers !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bestelling betaald, maar bij aankomst op aangegeven tijd bleek de vestiging gesloten. Ik hoop en verwacht dat dit goed afgehandeld wordt, maar echt handig is t niet. Bovendien: trek!